MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: too much things happened..
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 10, 2012

too much things happened..



hello fellas. dah 3 minggu tak update blog. so, kali ni memang macam-macam nak cerita since dah 3 minggu tak balik..

8th week :)
minggu nih tak ada apa-apa sangat yang berlaku. semua berjalan seperti biasa. homework menimbun, topik pelajaran makin susah. konflik dengan seorang budak ni.. huh, memang penat :(

9th wekk :)
tak habis-habis lagi konflik dengan budak tuh. dah tak tahu dah nak cakap apa. apa nak jadi, jadilah. batchmate pun tak habis-habis bahan kitorang macam apa jer -,- minggu ni dah start dah semangat nak larian jalan raya. setiap petang lari 4-5 round sekolah. yeah, jangan terkejut tengok saya yang semakin kurus LOL!

10th week :)
yeah, minggu peperiksaan. semua orang pegang buku walau di mana jua berada (bajet baca je walaupun pegang :P) tapi bukan akulah. aku cuma jadi mangat bila exam Sejarah. tak tahu kenapa? excited gila. science sumpah susah. aku memang target B atau C je. fail pun aku rasa aku tak heran. agama, nak kata susah tuh taklah susah mana, cuma aku 'ter'blank masa nak jawab tuh. so, tak dapat A, aku target B je lah.. subjek-subjek lain, aku memang target A, insya'allah...

okay, tu je kot nak cerita setakat nih. ada masa aku cerita lagi pasal Larian Jalan Raya. adios :D






thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: