MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: finally... :D
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 17, 2012

finally... :D


okay, actually mood sekarang tak berapa nak okay. tak tahu kenapa. terlebih sensitive pulak malam nih. memanglah aku nih sensitive orangnya, tapi tak tahu kenapa malam nih terlebih sudah. semua tweet, semua status buat aku terasa. haih, hormon tak betullah nih. *LOL sekarang nih tengah selsema. haih, bilalah nak demam nih. tak sabar-sabar. *nak mengelak training kawad sebenarnya.. seksa oh. suara asyik sengau je.. kadang-kadang aku sendiri tak faham dengan apa yang aku cakapkan. tadi tengok twitter, ramai yang dah packing barang. adoyai, aku besok baru nak start iron baju. yang korang rajin sangat pack malam nih kenapa? okaylah. dah tak tahu nak post apa. night and sweet dream everybody!! :*

>speechless + heartless<
sayang aku? klik salah satu dekat bawah nih.. thankss :*
SINI SINI SINI








thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: