MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: 29.02.2012 is the best day.. :')
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 10, 2012

29.02.2012 is the best day.. :')



weh, weh. kau buat aku menangis lagi. urghh.. dasar HS!!! tak guna! useless!! argh!! bila aku tanya, kenapa kau buat aku menangis, kau jawab sebab nak tengok. aku ni ikhlas ke tak kawan dengan kau. now, puas hati? aku dah menangis untuk KAU? dah tahu kan, aku ikhlas ke tak? pleaselah jangan main-main. cakap kau nak pindah lah apalah. hey, kalau kau pindah, siapa yang nak sepak kerusi aku? siapa yang nak 'ayam gorengkan' aku? siapa yang nak marah aku bila 'dia' emo? siapa yang nak kenakan aku? andand, siapa yang nak happykan aku? kau je weh. yup. tiap-tiap hari kita gaduh. TIAP-TIAP HARI! tapi, sebab kita gaduhlah, aku rasa hidup je dalam kelas 2 Budi tuh. nih, tiba-tiba kau kata kau nak pindah. fine, memang mula-mula aku rasa happy nak 'mampos' bila kau kata kau nak pindah. yeah, tak ada siapa lagi akan kacau hidup aku. tapi, bila fikir-fikir balik, kau memang penceria hidup aku. please.. jangan buat lawak macam tuh lagi. aku appreciate bila kau kata, kau nak happykan aku yang tengah emo macam orang gila malam tuh. tapi, tak payahlah sampai cakap macam tuh -,- lepas nih, kalau nak prank aku pun, cakap benda lain. okay?

untuk 'budak' yang buat aku emo malam tuh, thanks a lot lah! tak apalah weh, aku ada dia, yang lagi baik dari kau :p
nak duit? try KLIK SINI







thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: