MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: budak :)

Wednesday, March 14, 2012

budak :)

*ignore the word KUMA -,-

budak, aku rasa sepanjang hari nih kita chatting je kan? tak lah sentiasa. tapi kalau dah stop, mesti sambung balik lepas tuh. kau kata kau injured lagi dekat bahu. tempat yang sama kau injured hari tuh. haha. serve your right. pergilah kau terlantar dekat katil hospital tuh. siapa suruh main rugby? aku tak suruh.. #ignoreme btw, orang kata kau gempak main rugby. ye ke? batchmate aku kata tak? hmm.. maybe diorang jeles kott.. whatever. tak nak ambik tahu. apa-apa pun, pesanan aku untuk kau, jangan asyik main rugby je. nanti selalu sangat injured. kalau kau injured, nanti L**** susah hati. haha. xD

*still teringat dekat kawad. nasib baiklah ada Mira yang akan menemani aku mengharungi suka-duka sebagai peserta kawad!! :'>





thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: