MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Dayini :)
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 11, 2012

Dayini :)



hey, hey. baru balik dari birthday party Dayini. sooooo sedap. mak dia masak laksa dengan laksam. yang pergi birthday party tu just aku, shamim, alya, farah and puteri. ya allah!! i miss them like a lot!! sumpah aku rasa macam nak menangis bila jumpa diorang tadi. tapi tuh baru sikit. tak jumpa lagi athirah, qamarina, iman athilah, wani kp and budak-budak boys yang lain. besok, aqmal buat makan-makan bbq dekat rumah dia. well, mak aku dah bagi kebenaran, tapi tak ada transpot pulak. sumpah rasa macam nak menangis. nak mintak tolong athirah tapi cuak pulak. harap-harap athirah dengan mak dia tak kisah. sumpah aku nak jumpa diorang.. dah lah besok ramai gila datang bbq party tuh. hmm.. harap-haraplah dapat pergi besok. bye!

tengah texting dengan iz and ain. kredit pulak tiba-tiba habis. ada tak someone yang nak tolong top up kan aku? please... :(




thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: