MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: homework oh... homework
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 13, 2012

homework oh... homework


okay, hari nih tak tahu kenapa rajin sangat nak buat semua benda. tolong ibu aku masak, kemas bilik, buat homework. zz.. aku tak percaya yang ini adalah aku. tadi, masa tengah tweeting suddenly teringat yang ahad nih ada kawad. so, aku kena balik awal. #howsucksislife.. aku benci kawad. yup, aku benci kawad. SAMPAI MATI. rasa macam nak tukar masuk pbsm or bomba je next year. tapi sayanglah pulak baju krs. dah lah mahal. nasib baik accessories untuk kawad kali nih aku pinjam shasha. tak payah susah-susah keluar duit pergi beli dekat kedai. (yup, saya tahu saya kedekut..) ahad nih yani ajak balik awal. around 9 a.m. dia ajak aku teman dia dating. haish, serba salah lah pulak nak ganggu orang dating. tengoklah dulu macam mana. boleh ke tidak aku balik awal. kalau dapat, kita pergi kfc sama-sama. pasal kawad tuh, bak kata kau, kita training, kita pergi competition. then, kita kalah. FREEDOM is waiting for us :D oh god, aku tak sabar-sabar nak tunggu masa tuh.. dah lah aku dah lama tak training basket. next week pun tak dapat training lagi sebab kawad haram nih. sumpah sakit hati gila. andandand, next week yang train kitorang adalah.. (erk.. aku tak ingat pulak nama dia apa) okay, aku sangat tak suka. bukan benci, tapi tak suka. dia tu pelik. muka dah hensem dah. tapi... argh, susah nak cakap. aku doa-doa supaya training ni cepat habis. sabar aina, seminggu jer. competition dia pun sabtu depan. yeah, lagi sikit je. then kau freeedddoooommm like hell yeah! just wait for that time..

tadi dengar cerita yang results spm keluar 21 march. kenapa awal sehari? oh, suka hatilah. asalkan aku dapat jumpa kak t-ra next week. sumpah rindu kak t-ra.. rindu sangat-sangat. ketua dorm terbaik aku pernah ada. kak t-ra kata nanti dia datang bawak baju yang dia nak bagi kitorang. yeah, aku derb awal-awal baju quartermaster kak t-ra. dah lah carisbrook. jangan main-main ye. nanti bolehlah show off sikit sebab ada baju quartermaster. hekhek. sorrylah kawan-kawan. then, aku derb baju pendekar. baju sukan yang aku ada sekarang nih mana cukup weh, dua pasang je. kalau ada 4 atau 5 maybe cukup. aku ni dah lah kuat berpeluh, then malas basuh baju. so, kena ada banyak stok baju sukan. okay, thats the end of post kali ni. makin panjang, makin merepek pulak. tadi macam dah tak ada idea sangat nak cakap apa. bye!! :D

21 March = hari rabu. yeay! aku tak sabar tunggu hari tuh :DD

korang sayang aku? klik SINI dan SINI










thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: