MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Last post for today :')
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 19, 2012

Last post for today :')



well, comel tak kucing dekat atas tuh? comelkan? macam aku ;D *ops, terlebih sudah. okay, back to the topic. kejap lagi, tak sampai satu jam jer lagi aku dah nak balik SMSS. mesti aku rindu dekat blog, twitter and facebook. korang pun jangan rindu aku tahu! *silamuntah* haha. okay, dah tak tahu nak cakap apa. bye!

>wordless<

UPS 1 3.3.2012 nih. korang doakan aku supaya dapat buat yang terbaik ek? cuak jugak nih :(







thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

1 comment:

Miss Lovouis said...

Salam , thanx sebb sudi komen pasal blog miss . InshaAllah miss akan baiki . Miss tgah buat upgrade sikit blog tu . Btw , miss da tambahkan blog archive jemputla bace entry2 miss . Enjoy reading ok.