MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Vanila Coklat :/
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 13, 2012

Vanila Coklat :/


Hey, hey. nak tanya ni. korang tengok tak cerita Vanila Coklat. alah, cerita pasal Zara dengan Amir. zz.. aku tak tengok. biasalah, budak asrama. mana tengok tv. kalau balik pulang bermalam pun, aku mana ada masa nak tengok tv? nak siapkan homework lagi, nak update blog, fb, twitter lagi, nak basuh baju and so whatever.. so, mana sempat nak tengok tv kejadah nih. lagi-lagi cerita nih hari selasa, pukul 9:00 malam. masa tuh aku tengah prep malam doh.. memang dapat tengoklah pulakkan? memanglah boleh tengok cerita nih dekat online movie. tapi, kenyataannya, aku malas nak carik. so, thats why aku tak pernah tengok cerita Vanila Coklat nih. btw, cerita nih pun dah habis. yup, aku sempat tengok episod akhir je. pada pendapat aku, cerita nih tak adalah sweet mana, bak kata mereka-mereka di luar sana tuh. biasa-biasa je. tahap romeo and juliet versi malaysia. dari lima bintang, aku bagi dua jer. tak tahulah sama ada aku rasa best sebab tak tengok dari mula or what. tapi pada aku, dua bintang je lah yang terbaik. so, kepada semua yang mendaftar sebagai ahli laman sosial Twitter, sudah-sudahlah tweet pasal cerita Vanila Coklat ya? dah habis pun cerita tuh.. dah.. dah.. pergi tidur. Goodnight!

p/s: dengar cerita, cerita BFF pun last episode hari nih. so, harap-harap Timeline aku tak penuh pasal BFF pulak -,-







thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: