MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Larian Jalan Raya :D
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 10, 2012

Larian Jalan Raya :D



semalam, 09.02.2012 sekolah aku buat Larian Jalan Raya. well, macam biasa, aku tak dapat nombor top-ten. biasalah tuh. kalau aku dapat nombor top-ten, itu yang luar biasa. tahun nih, aku dapat rasakan Pendekar lebih mangat dari last year. ye lah, last year asyik duduk diam je. kalau ada ahli Deka yang menang pun, just tepuk tangan biasa. no cheer. tapi tahun nih, dengan dikir baratnya yang merapu-meraban, dengan cheer-cheer barunya. yeah, aku dapat rasa spirit Pendekar mengalir dalam diri aku. alhamdulillah, walaupun tak dapat nombor, aku still dapat kumpulkan mata untuk rumah Pendekar tercinta. markah bonus pun kira okaylah tuh. lagipun, memang dari tahun lepas lagi aku dapat markah bonus je. nak buat macam mana? i'm not a runnerlah.. lagi pun tahun nih jarak dia dah makin jauh. 4.8 km. (actually, jarak larian aku masa sekolah rendah lagi jauh dari nih) last year 3.5 km jer.. okay, now ni results Larian Jalan Raya 2012 

1. Perwira
2. Pendekar
3. Panglima
4. Pahlawan


well, not badlah kan Pendekar? memanglah kecewa+frust+bengang+sedih sebab tak dapat kekalkan kejuaraan yang dah bertahan tiga tahun berturut-turut since dari tahun 2009. tapi nak buat macam mana? memang rezeki rumah Perwira untuk jadi juara tahun nih. masa penyampaian medal untuk top-ten pun, memang ramai Perwira menang. lagi-lagi girl un-15, boy un-18 dengan girl un-13. cuak doh.. un-13 Pahlawan dengan Perwira banyak conquer. tak apa, tunggu jer Sukan Tahunan nanti ;D

for Dekarians, Sukan Tahunan nanti kita balun semua okay. kalau 2010 kita no. 3, 2011 kita no. 2, 2012 kita balun no. 1 okay ;D
nak duit poket? daftar SINI
SINI jugak :D








thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: