MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: thanks 2011 for these sweet memories~
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 2, 2012

thanks 2011 for these sweet memories~





Alolo~ dah lama rasanya aku tak hapdet blog masyambusyuk nih.. rindu pulak rasanya #hehe menggedik sekejap. jealous tengok orang lain update pasal tahun baru, aku pun nak jugak!! tapi kali ni bukan nak update pasal sambutan tahun baru ke apa, cuma nak listkan kenangan-kenangan masa 2011. kenangan yang sangat berharga :') kalau pasal sambutan tahun baru, ada masa aku update di lain entry..

Orentasi
memang tipulah kalau aku kata orentasi tak best. masa nilah aku kenal ramai kawan baru. 

Sukan Tahunan
masa ni memanglah aku tak masuk apa-apa acara. tapi, best sangat sebab dapat jadi cheerleader tak bertauliah. bagi sokokngan dekat housemate yang masuk acara. alhamdullillah, pendekar dapat no.2

Bulan Ramadhan
memang macam-macam perangai ada. malas nak solat terawihlah, tak tahan puasalah, ngantuklah, penatlah. paling best sebab mangat nak solat terawih semata-mata sebab imam tu hensem. bila imam tu nak balik jer, semua sedih. haha x)

Sambutan Merdeka-Raya
masa nilah masing-masing posing maut depan camera. lepas tuh tengok lakonan form5 pasal kemerdekaan, dengar kak diba dan kak jas menyanyi.. memang syiok!

Sambutah Hari Raya
sambutan nih dekat dewan badminton.. yang pergi 1Budi dan 1Usaha jer.. banyak makanan. sedap! masa tu, semua perangai macam budak-budak. rebut belon, makanan, cendol, tiket Times Square. haha. memang best sangat masa tu. dah lah dapat keluar sekolah xp

Karnival Sukan
masa nilah masing-masing nak tunjuk terer main bola. huhu.. tapi aku kalah dalam basketball

Last Day School
masa ni sedih sangat. yelah, kena berpisah dengan classmate. masa nak balik tuh, timun dengan ikhlasnya mintak maaf kat aku. LOL. ikhlas sangatlah tuh. :p










thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: