MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: the second week~
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 23, 2012

the second week~



okay, actually second week merupakan antara minggu TERTERUK aku di smss.. kenapa?? sebabnya aku gaduh 'gilateruk' dengan budak boys. memang rasa nak menangis jugaklah time tu. tapi dalam hati nih terfikir azam aku tahun nih. tak mahu dah nangis-nangis macam budak kecik. akukan dah besar.. so, aku teruskan jelah tersenyum walaupun macam-macam budak boys buat dekat aku. apa yang 'macam-macam' tu? biar aku dengan diorang je tahu. sakit hati kalau nak diceritakan balik. back to the story.. memey masa tu rasa macam nak baling kasut sekolah aku pun ada jugak. walaupun heel tak tinggi mana, sekali kena, meraung woo! nasib baik iman aku kuat lagi. kalau tak memang hari isnin tu diorang datang dengan kepala jendul a.k.a. benjol! tapi last-last kitorang baik jugaklah. pagi isnin tu 'dia' datang dekat aku mintak maaf. mula-mula tu memang tak nak maafkan tapi dah sampai berkali-kali dia mintak maaf hari tuh, aku pun maafkanlah.. finally, kami pun berbaik dan berkawan macam dulu balik..


thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: