MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: my new brother :D
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 26, 2012

my new brother :D


*spongebob nih comel kan? macam saya kan? LOL

hewhewhew. kita ada abang barulah awak. haha. kelakar pulak bila kata ada abang baru. padahal dia form 1. kenapa aku cakap macam tu? tengok bawah nih..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*click gambar untuk tumbesaran :))

LOL. dah baca? pelikkan? rasa nak sekeh si isyraf ni pun ada jugak. sesedap hati je suruh aku panggil dia abang. entah bila masa dia daftar dekat Pejabat Pendaftaran Negara sebagai abang aku pun tarak tahu. haha. tapi dia ni friendly. okay jugaklah layan otak gila dia ni. andandand... dia kawan baik Izudin!! haha. okay. please stop talking about form 1. bak kata hazim syakir..

"aina, kau ni tak habis-habis usha form 1. ushalah batchmate sendiri. ramai jugak yang hensem ;)"

haha. lawak. batchmate aku ramai yang hensem? bolehlah... not bad. okay, aku dah merapu ni..




thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: