MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: back to school again... :D
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 28, 2012

back to school again... :D



hello fellas~ seperti yang diketahui (haha. aku rasa aku sorang je tahu..) hari ini saya akan pulang awal kerana ada latihan basket. yeppee~ dah seminggu kot tak main basket. rindu court, rindu bola, rindu shoot, rindu itu, rindu ini, rindu EVERYTHING!! *jangan tanya apa-apa. saya memang batak basket since standard 6 lagi. ;D but, kesian dekat adlina sebab dia tak dapat join kitorang traning basket hari ni and pagi besok.. dia injured.. alala girlfriend aku ni, injured pulak dia ek? aku doakan kau cepat baik okay? nanti kita main basket sama-sama lagi :) okeylah, harap-harap aku pun tak injured sekali lah.. hope everything gonna be okay..




thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: