MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: one direction ♥♥♥
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 26, 2012

one direction ♥♥♥




*mereka-mereka tersangatlah COMEL!!~

hello fellas~ okay, aku tak tahu kenapa tiba-tiba je addicted gila-gila dengan One Direction! lagi-lagi lagu one thing and what make you beautiful. ni semua sebab ika lah nih. dia nyanyi lagu one thing depan dorm aku. terus aku 'ter'sangap lagu tu. haha. but betul aku cakap, semua lagu-lagu One Direction best-best belaka~ nak dengar? click je SINI dan SINI :) trylah dengar. confirm korang pun boleh jadi peminat tegar One Direction. okaylah, daah tak tahu nak tulis apa. bye~

p/s: kalau korang bukak blog ni pun boleh terus dengar lagu what make you beautiful ;D









thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: