MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: tahun baru, azam baru..
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

tahun baru, azam baru..



tahun baru, selalunya azam pun mesti baru kan? jadi, apa agaknya azam korang? azam aku ni hah..

1. dapat capai tahap minimum
yang ni, dapat sekali pun jadilah.. teringin sangat! jeles tengok asyik ras dengan hadrises jer yang dapat. aku pun nak jugak! doakan ya?

2. be a tough-hearted-girl
eh, eh. betul ke aku eja tu? ah, pedulikan.. kenapa nak jadi tough-hearted-girl sangat ni? ye lah, tahun ni, aku asyik menangis je. so, tahun depan tak ada lagi nangis-nangis. happy-happy je. kalau menangis pun bukan depan kawan-kawan.. biar aku je yang tahu..

3. simpan duit
tahun depan nak try simpan duit sikit. saja.. nanti bolehlah aku shopping dengan duit tuh. haha. jkjk.

4. belajar
tak mahu dah fikir sangat pasal lelaki (sekali-sekala tak mengapa xp)

5. aktif sukan
aku ni bukannya sprinter ke, runner ke, sporter ke.. tapi teringinlah jugak nak wakil sekolah. lagi-lagi dalam basketball. harap-harap dapat. amin..

6. senior yang baik
aku nak jadi senior yang baik. insyaallah.. untunglah junior tahun depan dapat senior yang baik macam aku ;p *silamuntah aku pun sebenarnya bukan reti nak layan junior ni.. betul!

7. jadi yang lebih baik :)
last but not least. semua orang pun mahu jadi yang 'terbaik' kan? aku tahu aku tak mampu nak jadi yang 'terbaik'. cukuplah dapat jadi yang lebih baik dari tahun nih. pun okeykan?




thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: