MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: my birthday~
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 21, 2012

my birthday~







tepat tarikh 11 January 2012, genaplah umur aku 14 tahun.. masa tu hari rabu. mula-mula tu macam tak percaya jugak. bangun-bangun pagi tetiba teringat 'wah, hari nih saya dah 14 tahun lah!!' Atika Nabila was the first person that wish me:) thank you sangat-sangat girlfriend. about the chocolate, it was so delicious. love it much!! :* pagi tu mula-mula semua kawan-kawan rapat tak nak tegur aku. memang rasa nak nangis jugaklah. tapi masa pergi dekat kelas 2 Maju untuk pulangkan balik buku KH dekat Wan, terus satu kelas nyanyikan lagu bitrhday untuk aku. ketua dia of courselah Hajar. saya sayang awak Hajar :> lepas tu masuk kelas balik, tiba-tiba classmate pulak nyanyikan lagu birthday. how sweet~ masa nak ambik buku dekat locker, faizrul tegur aku then dia cakap ''haha Mok dah tua! happy birthday Mok!!'' LOL, mesti dia nak balas dendam sebab masa birthday dia aku cakap "Fazirul tua!" how ever, saya sangat appreciate ucapan dia tu. thanks ek Faizrul:) masa nak balik pulak, faizrul ajak satu geng dia, timun, azim, pudin, aqmal nyanyikan lagu birthday untuk aku. bangga sangat masa tu. thanks ek korang. ingat jugak korang birthday aku walaupun kita selalu gaduh. last but not least, Yani. thanks sebab bagi hadiah yang paling aku sayang sampai mati. kiss and hug. memey sweet sangat masa tuh. rasa macam taknak lepaskan pelukan pun ada...

p/s: for those who gave me the cards, thank you so much!! saya akan jaga kad tu baik-baik ;D






thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: