MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: #30ThingsAboutMe
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 25, 2012

#30ThingsAboutMe



haha. ignore jer gambar dekat atas tuh. tak ada kena-mengena pun...

#30ThingsAboutMe

1.tangan cepat berpeluh walaupun baru lima minit menulis. sekarang pun still berpeluh lagi..
2.dekat sekolah, makan berakfast je pun boleh tahan sampai supper. dekat rumah, hampeh. tiap-tiap masa mengunyah
3.cepat mengantuk...
4.suka sangat observe orang..
5.tersangatlah suka math, walaupun pernah jugak tertidur masa kelas math..
6.suka dengar masalah orang, tapi lepas tu tak tahu nak pujuk balik macam mana..
7.benci apa-apa yang mengenai fakta. terutamanya SEJARAH!!
8.mesti peluk something before tidur. kalau tak, tak boleh tidur
9.bersekolah di SEKOLAH MENENGAH SAINS SELANGOR :))
10.bahasa antarabangsa saya Arab :)
11. mempunyai seorang adik lelaki yang sangat annoying. tapi dia jugaklah yang saya sayang :))
12.bila tengok gambar perempuan, satu je yang aku pandang... "perfectlah tudung dia. macam mana dia buat ek?"
13.tak pernah couple
14.saya suka warna purple, hijau muda dan hitam ;)
15.seorang yang sangat tak suka dipaksa. diulang SANGAT TAK SUKA!!
16.alah tempat sejuk. tak caya? cuba try aku bawak pergi cameron. confirm pipi aku jadi warna merah..
17.seorang yang SANGAT sensitif..
18.mudah menangis..
19.tersangat suka nombor 11 dan 15 :D
20.bangun pagi, golek-golek dulu atas katil, baru pergi mandi x)
21.saya ni pemalas... ;)
22.suka sangat feeling lebih-lebih bila dengar lagu sedih..
23.umur saya 14 tahun 14 hari.. :D
24.suka berangan benda yang pelik-pelik before tidur..
25.masih minat tengok cerita kartun dari dulu sampai sekarang..
26.cepat sangat percaya cakap orang..
27.tersangat BENCI Bieber! <---belieber, jangan marah..
28.minat korea gila-gila!!
29.classmates saya panggil saya Mok;)
30. 30 is not enough for me to describe my self :)

so, how about you? :)




thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: