MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: just smiling :))))
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 24, 2012

just smiling :))))



hehehe.. tadikantadikantadikan, ada orang tu tanya saya, saya sihat ke tak. :> memang saya tunggu sangat dia text tanya pasal benda tu. saja nak ngengada ;p dia suruh saya pergi klinik bila tahu saya nak demam, tapi saya mana suka pergi klinik, makan ubat, jumpa doktor semua nih. lepastu dia cakap.. "haih, susahlah aku macam ni?" thenthen, saya tanya balik "apa yang susahnya?" nak tahu dia cakap apa??? haha, let just both of us tahu.. ni, kalau dia baca entry nih, memey malu habislah! harap-harap dia tak jumpa and tak tahu pun aku ada blog. okay, dah stop merepeking! sambung buat homework.. bye~




thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: