MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Tired~
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 4, 2012

Tired~



hello fellas~ sorry lambat update blog. actually aku dah sampai rumah petang semalam lagi... tapi disebabkan terlalu penat, aku tertidur sampai pagi ni. memang minggu nih minggu TERPENAT aku. setiap hari tidur lepas pukul 12:00 malam. setiap hari ada homework menimbun-nimbun. setiap hari aku lari and training untuk Sparks tersayang. setiap hari ada masalah. setiap hari itu, setiap hari ini. ianya tersangatlah penat okay! kadang-kadang rasa give up  nak belajar. tapi fikir-fikir balik, tak nak give uplah pulak. hehehe.. okay, cerita pasal minggu ke-empat persekolahan akan disambung pada next entry. bye~






thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: