MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: kami dah baik :)
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 7, 2012

kami dah baik :)


*nampak tak? dialah Yani ;D

huh, thanks to god. finally kami dah baik. tapi dia still bahan aku dengan m****p. weh, tolonglah. sumpah aku tak nak dia. diulang.. TAKNAK!! asallah kau still bahan aku dengan dia? gang-gang dia pun sama jer. -.- okay. dah tak mahu cerita pasal benda tuh dah. end of story......................................

btw, besok *actually hari nih. aku dah nak balik sekolah dah. sepatutnya balik awal pagi sebab ada training basket. tapi, tak dapatlah sebab ramai form 2 yang tak pergi. cuak pulak kalau aku sorang-sorang form 2 dekat sana nanti. so, aku balik besok macam biasa. sama ada pukul 3 atau 4. well, sebenarnya aku malas nak balik sekolah. tell me, siapa jer yang rajin? cuba angkat tangan? ha, tengok. tak ada siapa pun yang angkat. haha. aku dah start merepek. okay, jangan layan aku. bye!~
korang nampak tak benda dekat sidebar blog aku yang atas sekali tuh? kalau nampak, cuba click. terima kasih.. :D





thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: