MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: him is my BATMAN :')
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 19, 2012

him is my BATMAN :')



korang............ perasan tak Favicon aku gambar apa? yup! its BatMan!! hehe. kenapa aku pilih BatMan? sebabnya, dekat sekolah ramai yang dah pilih SuperMan sebagai buah hati diorang. so, aku nak lain sikit dari diorang, aku pilih encik BatMan. tapi sebenarnya, BatMan nih someone yang dah lama aku admirer. siapa ek? hehe, just let me know who ;D aku pun dah print satu logo BatMan untuk diletakkan bawah meja. hehe. nanti bila teringat dia, pandang jer logo tuh. xD okay, aku dah start merepek. bye! *just nak cakap pasal encik BatMan a.k.a. FruitHeart aku jer..

notakaki: aku tengah selsema+batuk+sakit tekak. hebat tak? tapi still tak nak makan ubat. wahai classmates and batchmates tersayang, bersiap sedialah dengar suara aku yang macam itik nak beranak xD





thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: