MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Happy Birthday Girlfriend~ :D
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 4, 2012

Happy Birthday Girlfriend~ :D



Happy Birthday Girlfriend!! aku doakan semoga kau panjang umur and murah rezeki. entry kali ni khas untuk kau sorang je ;D sorry aku tak dapat wish depan-depan. just dapat wish melalui fb dengan blog je. nak call kau, aku tak ada kredit. pasal basket tuh, congrat ek? aku tahu kau memang layak and patut dapat.. aku jugak nak ucapkan congrats sebab dah pakai tudung :) kau nampak manis sangat...

For You...

*keep smiling because you're fully dressed with it :)
*main basket elok-elok. bagi SMSS menang HKSBP okay?
*8A PMR next year. Amin...
*hope kau always bahagia dengan orang tersayang.
*thanks for being such a good friend for me...
*belajar rajin-rajin Girlfriend.. 

LOVE YOU ATIKA NABILA! :*




thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: