MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: the 4th weeks :)
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 4, 2012

the 4th weeks :)




Hello peeps! okay, kali ni aku nak cerita pasal minggu ke-4 persekolahan. well, not bad. macam-macam terjadi minggu ni. problem dengan kawan, busy dengan basket training, busy dengan homework. kalau minggu lepas sentiasa ada masa nak usha form 1, minggu ni dah tak ada istilah usha-mengusha lagi dah. haha. minggu ni, tengok dari jauh pun cukuplah xD tapikan, khamis lepas, BEEEEESSSSSSSSSTTTTTTTTTTT SANGAT!!! nak tahu tak kenapa? hehe. khamis minggu lepas, batch 1115 tersangatlah comel sebab kitorang makan sandwich sama-sama dekat multi-purpose court sambil tengok ruggers un-14 lawan BRC. how sweet~ aku suka sangat moment tuh. kami kelihatan sangat comel. haha. masa tuh, aku rasa tersangatlah sayang dengan batchmate sendiri. even, kitorang kalah lawan BRC dengan try 3-4, tapi not badlah kan? first try, Eddy yang try. memang kitorang bahan Ain habislah. kitorang cheer tepi padang Wambley tuh macam apa jer. semua kelihatan sangat sakai tapi happy :D second and third try, Ahmad Azim Ahmad Nazrin. hoho! congratslah Azim. dua try bhai.. tapi masa Azim try kitorang tak sempat tengok sebab masa tuh semua naik untuk solat Asar. nak tahu Azim cakap apa dekat aku semalam? "asal masa aku try tak ada perempuan ha? hish, kalau tak mesti aku nampak macho.." geli lah wei. haha. apa-apa pun, aku still bangga dengan batchmate aku yang ruggers. sekurang-kurangnya korang berusaha untuk menang ;D





thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: