MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: The 5th Week :D
Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 17, 2012

The 5th Week :D




Hello fellas! dah seminggu lebih tak berblogging gara-gara aku terperap dalam sangkar SMSS. balik-balik jer, terus terfikir nak update blog pasal minggu ke-5 dan ke-6 persekolahan. but, entry yang ni aku cerita pasal minggu ke-5 dulu. sebab cerita pasal minggu ke-6 agak panjang..

well, minggu tuh tak adalah excited mana. tapi, tapi, tapi dan tapi... ceh banyak bebenor tapinyer. ada junior carik pasal dengan aku lah pulak. waduh.. adik, pegangan akak senang jer. selagi awak tak carik pasal dengan akak, selagi tuh akak anggap awak baik walaupun awak ada buat hal dengan senior lain. and, sekali akak benci someone, sampai bila-bila akak benci orang tuh tahu. jadi, get readylah ye? ecehceh aku nih. baru form 2 nak bajet taiko. ish, tak adalah. niat aku bukannya macam tuh sebenarnya. tapi, entahlah. sakitnya hati aku dengar kenyataan dia yang tettt.... apa-apa jelah. malas nak ambil tahu pasal kau.

sabtu tuh pulak kitorang ada sekolah ganti. tapi kebanyakan cikgu sibuk sebab ada majlis interaksi pelajar form 3 dengan form 5. so, thats mean kitorang tak belajar! huhuhu~ kitorang main silent killer dengan truth or dare. well, masa main truth or dare tuh, aku orang pertama yang kena. aku pilih dare. tak sanggup doh kalau truth. macam-macam aku kena tanya nanti. tahu apa diorang dare aku? diorang suruh aku pergi dekat CJ, then tanya dia pakai seluar dalam warna apa? bengong betul. mula-mula aku tak nak buat dare tuh. tapi dah diorang paksa, nak buat macam mana. huh, sakai betul -,-'. okay, tuh jer yang aku ingat pasal minggu ke-5. nanti aku sambung entry pasal minggu ke-6 okay? bye~





thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: