MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: mixed feeling.. :/
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 5, 2012

mixed feeling.. :/



aku tak tahu kenapa, sekarang nih aku rasa macam nak menangis jer.. since semalam lagi aku rasa macam tuh. semalam sebab Yani. dia cakap something dekat aku yang buat aku rasa bersalah sangat.. weh, sumpah aku tak mintak pun dia buat semua tuh. sorry sangat-sangat. kalau aku tahu kau still suka dia, aku tak cerita apa-apa pun :( tadi pulak, 'ter'install old facebook sidebar chat. sumpah menyesal. aku nak new sidebar chat balik!! huhu.. lepastuh masalah dengan kawan stil bersimpul-simpul lagi. aduh. pening-pening. nak menangis, teringat azam 2012 aku yang tak nak nangis tuh. tapi, entahlah. aku admit, memang menangis adalah salah satu cara kita release tension. tapi itulah. orang selalu salah anggap. lagi-lagi boys. bila perempuan menangis jer, dia fikir perempuan lemah. padahal dia tak faham apa yang peremuan tuh rasa. ARRGGGHHH!!! sumpah rasa macam nak menjerit sekarang. i need someone shoulder to cry on :'( erggh, tolonglah. dah tak tertanggung perasaan nih. maybe selama ni semua kawan aku tengok aku macam okay-okay jer. tapi dalam hati nih. aku dengan Allah saja tahu...










thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: