MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: sambungan... MINGGU ke-6 :D
Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 17, 2012

sambungan... MINGGU ke-6 :D




okay, ingat lagi tak azam 2012 aku? kalau tak ingat klik SINI. cuba tengok yang no. 2 tuh. huhuhu. aku baru berazam tak nak nangis-nangis tahun nih. tapi someone dah pecahkan rekod akulah.. nak tahu siapa? Hazim Syakir!!  tepat pada tarikh 12.02.2012 ceh, lawa tarikh. Syakir psycho aku. memanglah aku nangis tak kuat. tapi tersedu-sedu woo. tu yang tak boleh tahan tuh. masa tuh kitorang prep dekat DM. form 1 and form 2 jer. sebab blok kitorang tak ada elektrik. masa tuh dah lah hujan. tuh sebabnya kitorang prep dekat DM. mula-mula Syakir cuak jugak sebab aku perempuan pertama yang menangis sebab dia. haha. tahu cuak pulak si jendul nih. tapi besoknya kitorang okay-okay jer. tapi memang kena bahanlah dengan amin and luqman. amin tak habis panggil aku nangis atau kirim salam nangis. bengong punya amin. -.-'

hari selasa, 14.02.2012 Pendekar ada buat makan beradab. sedap jugaklah. chicken chop, mushroom soup, orange juice and chocolate jelly. tapi aku makan tak habis sebab aku nak muntah. masa tuh memang aku buli Adlina jer, suruh dia buat semua benda untuk aku. haha. itulah, siapa suruh jadi ABM, kan dah kena layan aku ;D. besoknya pulak, aku dapat junior barulah awakkk... jealous tak? hahaha. well, aku tak kenal diorang lagi sebab diorang masih dalam proses orentasi. so, malas nak buat apa-apa conclusion pasal diorang. kita tengok jer diorang macam mana nanti.

okay, hari khamis paling best. nak tahu kenapa? sebabnya 2 Budi dapat keluar sekolah, pergi KLCC. wee~ best gila. meh sini aku tunjuk sikit gambar-gambar masa dekat sana...

me with syakir :)

suka sangat gambar nih. comel!!

dua orang bakal saintis berjaya ;D

ais-krim tuh. makan jangan tak makan..!

dalam petrosains. pakai 3D spects

my classmates. kurang seorang jer. Aqmal Danial..

lunch time. tak tahu nak makan dekat mana. dekat tepi jalan pun bolehlah..

dah tengok? tuh masa pergi klcc jer. tak tengok the whole week punya picture. nanti aku upload dekat entry lain. lagi pun takut jammed pulak kalau letak banyak sangat gambar. korang jugak yang susah. oklah. bye!~







thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: