MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Senior and Junior..
Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 6, 2012

Senior and Junior..



first of all yang aku nak cakap, post kali ni tiada kena-mengena dengan senior-senior and junior-junior di SMSS. ianya berkaitan dengan senior-senior dan junior-junior di SMKBSB dan SKBSB :)

ha, dah baca atas tuh? okay. so, aku harap tiada pelajar-pelajar di SMSS terasa dengan post aku kali nih. kita watlek, watpeace sudah. ^_^v

actually, tadi aku berblog-walking, baca blog-blog ex-junior aku. haha. sumpah kelakar weh. nak tahu kenapa aku kata macam tuh? sebabnya, kebanyakan post diorang cakap pasal tak puas hati bila ada junior diorang copycat template, header and url blog diorang. alah, benda kecik pun nak kecoh. memanglah, siapa tak marah bila ada orang sesedap hati, sesedap rasa nok copycat semua hasil kerja kitakan? tapi, cara korang kutuk-kutuk perli-perli dia dalam blog and fb tuh, macam tak ada kesan pun. lebih baik korang semuka dengan dia, tanya. "kenapa adik buat macam tuh? kalau adik tak faham apa-apa pasal blog, adik boleh minta kitorang ajarkan," ha, kan manis tuh. kalau kes dia minta tolong tapi tak bagi apa-apa bayaran pulak, cubalah mintak lembut-lembut. aduh korang nih, benda kecik pun tak boleh nak settle. korang tak tahu masalah senior and junior dekat sekolah aku lagi besar. tapi kitorang still hidup happy as one family.. tak percaya? tak percaya sudah! andandand kepada mana-mana ex-junior aku yang dapat masuk asrama or mrsm tuh, jangan sia-siakan peluang tuh okay? memanglah first-first tuh kena buli. tapi percayalah, nanti korang pulak yang akan membuli. buli-membuli tuh memang adatlah. percayalah, bila korang dah besar nanti, mesti kenangan kena buli tuh membuatkan korang lebih dewasa dari korang yang sekarang ;D okay, aku dah mula merepek-repek. bye!~






thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: