MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Hari Guru.. :D
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 31, 2012

Hari Guru.. :D


okay, aku tahu dah lambat sangat kalau nak post pasal hari guru tapi.. blog aku. suka hati akulah nak post apa pun! LOL

tahun ni, hari guru sekolah menengah sains selangor diadakan pada 23 May 2012 iaitu di Dewan Wawasan Sekolah Menengah Sains Selangor. Aktiviti yang dijalankan adalah seperti berikut

*nyanyian lagu selamat hari guru..*ucapan daripada wakil pelajar..*ucapan daripada pengetua..*persembahan daripada Eminent..*slide show guru-guru..*penyampaian hadiah..*persemabahan flash mob oleh The Renaissance..*persembahan tarian oleh Citrawarna..*persembahan tarian oleh Eminent..*sukaneka Eminent v.s. Cikgu*majlis makan-makan untuk para guru..
disini, saya ingin menunjukkan beberapa gambar..

*tengok mereka.. 

 *itualah papa saya! dont be jelly..
*Eminent lawan cikgu untuk pertandingan futsal..

 *Kak Adrina, the host of the day.. 
(gambar-gambar ni pun saya curi dari album dia. sorry kak!)
*persembahan flash mob dari The Renaissance..

dah tengok? baiklah, sekian saja daripada saya. semoga bertemu lagi di lain post. Assalammu'alaikum..







thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: