MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: finish!
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 20, 2012

finish!


finish ironing ze clothes. urgh, sumpah penat. baju yang nak bawak balik pun tak habis kemas lagi. sepanjang 3 hari cuti ni, asyik texting dengan 'someone' ni je. haih -,- tak suka pun sebenarnya. adalah classmate aku yang 'tercinta' ni dia pergi bagi no aku dekat 'someone' tu. siap dia malam ni. sumpah kena wrestling dengan aku. haha. cakap pasal exam, aku tak habis study science pun lagi. lagi-lagi form 1 punya subjek. memang hareemm aku nak revise. yang form 2 punya pun malas. haish, aina aina. semakin hari, semakin malas kamu ya! nak buat macam mana..? pukul 3 nanti dah nak bertolak dah. tapi everything tak siap apa pun lagi. boleh tak seseorang datang rumah aku dan tolong aku kemaskan semua barang ni? okay, confirm tak ada siapa nak.. 

semalam aku dapat tahu yang shasha dah nak pindah tahun depan. ikut family dia pergi bangkok. oh, berkurang lagilah batchmate aku.. :( kalau akulah jadi dia, mesti aku mogok dengan family aku. walaupun aku tak adalah rapat mana dengan shasha, tapi dia still sebahagian dari kehidupan seharian aku di smss. tak ada dia, kuranglah sikit kelengkapan hidup aku. (erk, betulke ayat aku tu?) well, aku just dapat wish good luck lah duduk dekat luar negara ni. memandangkan ada lagi lima bulan untuk bersama kami di smss, jom kita enjoy ramai-ramai. wait, wait. aku baru perasan. kiranya shasha tak PMR lah next year? best gilaaaa! haha. okaylah. time to off now. need to see my friends. bye! :*








thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: