MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Hello June! :D

Friday, June 1, 2012

Hello June! :D


june already! haih, cepatnya masa berlalu. dah nak dekat separuh bulan dah aku harungi 2012. pahit, manis. semuanya ada. azam masa awal tahun dulu pun ada yang masih belum terlaksana.. okay, bila cakap pasal azam, rasa macam nak gelak pulak bila baca balik azam aku tahun ni. nak jadi senior yang baik konon. haha, haprak! tak ada. tapi aku pun tak adalah jahat sangat dengan junior aku. maybe ego je..

dear june, 
please be kind to me. make more memories. SWEET memories.. don't make me cry over again okay. i'm tired of crying because of someone that don't ever care about me. just let me be happy with my friends.. :)








thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: