MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: hey friends..
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 29, 2012

hey friends..


#first, nak cakap selamat bergembiralah kepada mereka-mereka yang berjaya mendapatkan kebenaran daripada ibubapa masaing-masing untuk keluar ke Sunway Pyramid *skema much huh?*

#sorrylah, dalam masa 5 hari bercuti ni, baru sekali aku update. sebabnya, internet rumah rosak! baru petang tadi elok -,-

#tadi online, dia hantar mesej dekat aku, dia kata dia hilang nombor aku. then, bila aku bagi, terus dia text. wow! cepat betul..

#baru lima hari cuti, tapi rasa bosan nak mati. dah lah tak dapat keluar dengan kawan langsung!

#boleh tak cuti dua minggu ni dipendekkan jadi seminggu je. untunglah budak rugby yang cuti tak sampai seminggu pun.. *erkk, untung ke?*

#homework tak sentuh, LANGSUNG! sebabnya? semua homework tertinggal dekat sekolah. hebat kan aku? tu lah hari jumaat hari tu tahu nak happy je..

#baru dapat berita yang Syarah dengan Ellyn nak pergi umrah. Ellyn tu aku memang tahu, tapi Syarah aku tak tahu langsung! tadi baru tahu..


#hey sayang, jaga diri baik-baik tau dekat sana! jangan lupa doakan kejayaan batch 1115 untuk PMR dan SPM. doakan jugak kejayaan kitorang di dunia dan di akhirat.. :*





thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: