MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: nak cuti lagi!!
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 6, 2012

nak cuti lagi!!



cuti 3 hari jer mana cukup kalau nak digantikan dengan aku yang dah dua bulan terperap dalam smss tuh? haih, sumpah nak cuti lagi. adlina balik lambat, sebab dia demam. ain pun balik lambat jugak tak tahu kenapa. and maybe yani pun akan balik lambat jugak. hekk... aku nak lepak dengan siapa nanti? erin je lah kot. tapi dalam kelas malam nih? memang zarul je lah yang akan menemani aku melalak atau berkaraoke. nasib baik minat kitorang sama. sorrylah ye classamate. malam nih korang kena pekakkan telingalah dengar kitorang menyanyi ;D well, tadi baru lepas print gambar-gambar baru yang nak letak bawah meja. most of it gambar hari keusahawanan dengan masa pertandingan kawad kaki. ada jugak gambar encik f15teen aku. tapi tak adalah aku nak letak bawah meja. simpan dalam buku jer sudah. buat lepas rindu. haha. okay, mid-term exam dah nak dekat. tapi aku tak habis study lagi. KH dah lah. tapi yang lain-lain belum lagi. terutamanya math, science dengan sejarah. cuak kot.. hari tuh pun dapat no 32 dalam batch. tepat-tepat jer.. kalau kali nih teruk, mesti turun kelas punyalah. korang doakan yang terbaik untuk aku ya? cuak nih.. nak sangat dapat 8A sekali-sekala. okay, bye and wish me luck in exam. :*





thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: