MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Kawad Kaki KRS :D
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 5, 2012

Kawad Kaki KRS :D


okay, last 5th of April 2012, aku pergi pertandingan kawad kaki peringkat zon pudu. aku rasa, before this pun aku ada cerita yang aku kena pergi training kawad yang buat aku rasa merana gila tuh. yup, memang merana pun. tak balik pulang bermalam, training masa orang lain tengah prep malam, selalu kena marah. memang tiap-tiap malamlah aku menangis sebab tension dengan kawad nih. dina, selalu comfort aku dengan cakap yang kawad nih bestlah, apalah. tapi aku still tak boleh terima kenyataan yang kawad nih best. rasa nak tarik diri memang ada. tapi fikirkan yaya, mira, izzah, terus tak jadi. lagi pun aku fikir, baik timba pengalaman kan? and aku still ingat lagi. masa tuh kitorang kena buat formasi pasal cegah rempit. then, kenalah buat gaya konon-kononnya tengah merempit. but, gaya aku terlebih rempit pulak sampaikan coach nampak. lepastuh terus coach panggil aku weng-weng. dah lah masa tuh satu team tuh gelakkan aku. sakai punya coach. tapi tuh baru satu. masa sehari before pertandingan, dia panggil aku bulat pulak. sebabnya, mata aku bulat. hish, sedap hati dia jer tukar nama aku. okay, lupakan pasal aku kena bahan. 
kitorang lawan dekat Pulapol. Pusat Latihan Polis. bessssttt.... sangat. nak tahu kenapa? sebab dapat jumpa budak sekolah lain yang hensem. haha. dekat sana, aku jumpa budak teknik, asis, cbn, sab, and macam-macam lagi. khemah smss sebelah jer dengan teknik kl. tapikan, budak teknik sumpah kecoh gila. buat cheer depan khemah, buat shuffle, menari. memang pada aku sakai habislah. masa nak umumkan pemenang pulak, kitorang kena berdiri tengah panas lama gila. memang hari tuh aku burnlah. first time dalam hidup aku, aku burn. tapi sekarang dah tak nampak dah. so, these some pictures yang ditangkap masa hari tuh..

 my nametag:)

 me and yaya :)

 look, it is our khemah :D

 tengok pkbm dekat belakang tuh. smart habis..

 we are the coolest twin ever ;D

 the boys. from left, alif, amin, aqmal and amirul a.k.a. timun :)

 our lunch. nasi ayam :D

 me and mira were so exctited! :D

our ketua pelatun. kak ikin :)








thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: