MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Kawad :D

Saturday, June 23, 2012

Kawad :D


sukan tahunan dah nak dekat. lagi dua minggu je dan aku tak sabar! memandangkan aku bukanlah runner atau sprinter yang layak untuk menyertai mana-mana acara, aku masuk kawad rumah je lah. best! its better than kawad KRS. kalau kawad KRS, balik-balik aku mesti nangis. tapi tak kawad rumah. balik-balik mesti ketawa. haha. dah lah yang train kitorang kak dania, kak elly, kak asma, kak zaty. memang tak tension lah. setiap petang, akulah yang paling mangat jerit kanan kiri kanan kiri. haha. sumpah tak tension langsung. hari tu kak elly ada cerita something *tak nak cerita dekat sini bila dengar cerita tu, sumpah aku terus semangat nak bagi deka menang kawad tahun ni. yeah!

saya mendoakan Pendekar johan kawad dan johan keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada tahun ini. amin.. :D


thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: