MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: June was the 'sador' month ever.. :')
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 23, 2012

June was the 'sador' month ever.. :')


bulan ni sumpah mencabar. macam-macam benda yang tak dijangkakan berlaku. adlina tahu. penat weh. minggu ni jangan cakaplah. satu perkara yang langsung tak pernah terlintas dalam kepala otak aku berlaku. tak nak cerita dekat sini. sekarang ni aku macam dah jumpa jalan penyelesaian, tapi kau pulak tak balas text aku. great -,- btw, semua results dah dapat and its suck! sumpah merosot gila. padahal dah study habis baik dah. tak apalah. maybe Allah nak uji kot. tengoklah UPS 2 dengan PAT nanti. aku akan pastikan aku dapat capai tahap. amin.. 


thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: