MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Dear my lovely batchmates.. ♥
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 7, 2012

Dear my lovely batchmates.. ♥

*credits to Syahira that tell me about this app :3


dear my batchmates..
aku rindu korang sangat-sangat! just can't wait till this Sunday come! i miss every single thing that happen in SMSS. i really mean it. aku rindu nak kongsi cerita dengan adlina dan izzah. rindu nak kena hambar dengan yani. rindu nak dengar yaya nyanyi lagu anak kampung dekat 1.4. rindu nak gaduh dengan syakir. rindu nak karok dengan zarul. rindu nak gossip dengan ain. rindu nak nangis dekat dina. rindu nak carik pasal dengan orang. rindu nak makan nasi goreng ayam kantin. rindu masakan dm. rindu nak makan dalam kelas. rindu nak pergi prep malam then buat bising. rindu nak kacau orang lain belajar. rindu nak mengamuk sama-sama dengan batchmate sebab asyik dapat duty toilet -,-. rindu nak kena marah dengan prefect sebab buat bising masa perhimpunan isnin. rindu itu.. rindu ini.. aku rindu everything dekat SMSS. ya allah, cepatlah hari ahad. saya rindu girlfriends dan boyfriends saya.. :3

*yaya, sorry kalau post kali ni sama macam post kau. i'm feeling the same way as you are :l









thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: