MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: What A Tiring Day..
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 3, 2012

What A Tiring Day..


semalam keluar pergi zoo negara dengan mid valley. weh, aku sanggup pergi zoo semata-mata nak siapkan scrapbook science. teacher mazlita, sila hargai usaha saya :'D penat gila. kaki melecet sebab non-stop berjalan hampir 5 jam! sampai rumah je, terus rebah atas katil. dah tak fikir apa dah.. tapi sebelum peri zoo, aku pergi kenduri kahwin jiran aku. mula-mula tu, ayah cakap alamat dia. well, aku buat bodoh je sebab aku tak tahu tu rumah siapa. tapi bila dah sampai rumah tu.. "weh! tu rumah crush aku masa darjah 6!" haha. masa sampai tu memang mata aku melilau cari dia. tapi tak jumpa. tapi bila dah nak balik tu nampaklah pulak dia baru nak keluar rumah. okay, dia makin gemuk -,- try senyum dekat dia tapi malu. dah dua tahun tak jumpa weh. memanglah.. masa dekat kenduri tu, jumpa ramai kawan yang memang dah lama aku tak jumpa. hehe, ramai kata saya makin kurus. woot! woot! lepas parents aku dah salam parents dia, kitorang terus bergerak. sedih lorh, tak dapat cakap dengan dia lansung. btw, nama dia Akmal :D

tadi baca blog adlina amirah, tablemate saya :3 dia cakap pasal abang dia yang dapat further study dekar uitm shah alam. untunglah dekat je dengan rumah sendiri.. well, rindu dekat adlina sangat-sangat! dah lama tak gossip dengan dia.. :( weh, balik sekolah nanti jangan lupa tuntut gossip dari aku tau! banyak cerita panas. haha.








thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: