MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Capital I, H and S :)
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 7, 2012

Capital I, H and S :)



korang :) thanks made my holiday. i appreciate it. sangat!

untuk I,
sorry dah jarang chat. aku sekarang dah jarang on guna lappylah. ni pun guna sebab nak update blog. weh, comel gila masa kau panggil aku 'awak'. haha. never forget about it! btw, aku doakan kau happy dengan 'dia'. sorry sebab selalu kena layan bebelan aku. and thanks jugak sebab jadi seorang yang sangat memahami. jangan lupa belajar.  take the remote and turn to channel 605 a.k.a. 602. HAHA

untuk H,
weh, tak payah selalu mintak maaf sangatlah sebab tak text aku. aku tak kisahlah. btw, jangan lupa keychain aku! kau dah janji kan? haha just jokinglah, tak bagi pun aku tak heran..

untuk S,
thanks for those advice yang kau bagi dekat aku. insya'allah aku praktikkan. hey, sorry tak boleh accept kau. aku heartless doh cuti ni. *cuti ni je kot. naik sekolah tak tahu apa jadi kalau jumpa H.I.Q. xD aku doakan kau jumpa someone better than me okay? ;D

thank you guys :')








thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: