MY STATUS!
Saya Mendoakan Pendekar Menjadi Johan Acara Kawad dan Johan Keseluruhan untuk Sukan Tahunan SMSS pada Tahun Ini. Amin..
It's All About F15Teen :D: Many Things Happen :)
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 21, 2012

Many Things Happen :)


hye :) lama gila tak update blog sebab asyik kena balik kampung je. tak sempat langsung nak update apa-apa. lagipun ada 'orang' ni suruh aku update. so, aku buat je lah.. till now, dah macam-macam benda berlaku sepanjang July ni. pahit, manis, masam, masin, semua ada. so let me, story one by one ;)

sukan tahunan  - yeah, Pendekar dapat no 4. tapi aku tak pernah regret dan tak akan regret jadi dekarians. biar apa orang nak kata, aku tetap Pendekar sejati. congrats to Pahlawan yang jadi juara keseluruhan tahun ni. Olahragawan, Mirza dan Olahragawati, Kak Hamizah :D

problem - memang pernah stoplah pulakkan masalah ni? tapi aku tak pernah kisah. selagi aku ada adlina, wan, echa, ain, yani and erin, aku akan tempuh semua masalah dengan redha (ayat skema) :')

streaming - okay, aku turun kelas. masuk Jaya. first memang sedih. tapi dah dua minggu dekat kelas tu, its not bad. best apa. tak pernah tak ketawa dalam satu hari. tapi masalahnya aku terpaksa berpisah dengan adlina. dia masuk usaha :(

1M1S1M  - bestlah jugak. buat senam robik satu malaysia. kitorang menari, vaining and etch. best sebab tak belajar masa pertama. haha xD

tu je kot. maybe banyak lagi tapi aku tak ingatlah sebab banyak sangat. lastly, Selamat Berpuasa kepada semua umat muslimin dan muslimat yang ada di muka bumi Allah ini. semoga bulan Ramadhan tahun ini menjadikan kita hamba yang lebih taat dari sebelumnya. Amin.. :)




thanks baca, jangan lupa follow dan comment;)

No comments: